This is Major Tom to Ground Control

Det har varit lite tyst härifrån ett tag, jag vet. Vi har haft tokfullt upp med att göra klar flytten (j*klar vad grejor man har som bara ligger och skräpar, jag har slängt hur mycket som helst, men ändå har vi kört lass på lass från stan och Hushagen), men nu är vi i alla fall klara! Sarahs lägenhetet är besiktigad och klar, jag har min städbesiktning i em. Hoppas det kommer gå bra, det är alltid lika läskigt, känns som man blir bedömd som människa på något sätt!

I går shoppade vi loss rejält förresten! En st postlåda (Brevlåda? nej, det är dom man lägger sina brev i, eller hur är det?) och en stolpe vi ska banka ner i tjäljorden! Hittade ingen bild på samma färg som vi har, den är mellangrå... Fast annars samma modell som på bilden! Fick låna vår tjänste-Dymo och göra en namnlapp. Skoj, man borde ha en egen Dymo!



/Rasmus

Kommentarer
Postat av: Jojo

Dymosar är i sanning roliga! Är tanken att brevlådan ska ha samma färg som huset?

2009-03-31 @ 10:42:10
Postat av: Rasmus

Vet inte, huset kanske blir aningen ljusare! Men visst, tanken att allt skall passa ihop fanns såklart.

2009-03-31 @ 10:46:47
Postat av: Sarah

Mjo, huset blir nog ljusare än brevlådan. Jag tänker mig huset en aning mörkare än det är nu, men inte mycket. Men det är jag det! Vi är ju två som ska tycka. :)

2009-03-31 @ 10:50:17
Postat av: Niclas

Länken är mitt bidrag.

Postat av: Rasmus

Tänker mig en ganska ljust grå, jag... Lite som det är nu, typ... Men tja, vi får väl se vad som finns att tillgå!

2009-03-31 @ 12:04:13
Postat av: Mattias

Ja just ja, ni har ju inte målat huset än.

2009-03-31 @ 15:42:35
Postat av: Rasmus

Näe, inte ännu! Vi ska sätta igång så snart det blir varmt - och vi bestämt oss för färg då, såklart!

2009-03-31 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0