Hallsaker

Vi har precis köpt lite saker till vår (nya) hall, en hatthylla och en ganska stor spegel, båda i massiv, oljad ek, hatthyllan med matta metalldetaljer. Hoppas det kommer se bra ut i hallen! Vi funderar lite på ett skoskåp från Ikea också, antingen med plats för 8 eller 12 par... Eller så blir det en vanlig skohylla, vi vet inte, men det vore ju trevligt att få undan skorna från ja, hallen helt enkelt. (Bilderna på hatthyllan och spegeln ser lite skumma ut, men de ÄR gjorda i ek, vi lovar!)




/Sarah, Emil och Rasmus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser snyggt ut. Hittade ni några tavellister?

Smart att ha skorna i en sån där. En av Mattiasarna köpte ju nyss en sån på IKEA.

2009-01-24 @ 18:43:54
Postat av: Rasmus

HIttade ja, köpte nej. Vi bestämde oss för att vänta tills vi vet vilka tavlor vi skall ha och var vi ska ha dom!

2009-01-24 @ 21:14:30
Postat av: Cissi

Vilka färger fanns det på tavellisterna och hur mkt kostade dem? Jag behöver tavellister till mitt vardagsrum så att jag äntligen kan sätta upp de tavlor jag köpte på IKEA (konst från IKEA - jag VET, inte så som jag vill ha det, men va fasen, det är ju hundar som motiv) i november. (Effektiviteten jag vanligtvis brukar uppvisa i jobbet finnes aldrig i hemmiljön).

Jag tänker mig ek eller ljus björk.



Skoförvaringen från IKEA är snygg men knopparna byttes ut hos M och det var nog rätt.



2009-01-25 @ 09:42:36
Postat av: Rasmus

Tavellisterna fanns i vitt, svart och ek i lite varierande längder, 60, 80, 120 och 150 cm tror jag, i priser mellan en femtiolapp upp till två hundra, typ!

2009-01-25 @ 12:02:16
Postat av: Jenny

skoskåp!!! det är snyggt tycker ajg.. men ta för många skor!!

2009-01-25 @ 22:22:15
Postat av: Sarah

Vill gärna ha ett skoskåp faktiskt! Det kan bli både skoskåp och vanlig skohylla.

2009-01-26 @ 07:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0